RX 4

Teknisk diskusjon og spørsmål om Mazda Veteranbiler

RX 4

Innlegg obermensch Lør 24 Jul 2010, 09:15

Hei, en kompis av meg har nylig kjøpt en RX-4 helt original, som han for tiden pusser opp. så har han snart bursdag, så jeg hadde løst å gi han en ny front til bilen.

men der kommer den kinky parten, der er nesten helt teknisk umulig å få tak i original deler, noen som vet om noen nettsider der de selger til "style" til eldre mazdaer?
obermensch

Re: RX 4

Innlegg RX-7FD3S Lør 24 Jul 2010, 11:05

obermensch skrev:Hei, en kompis av meg har nylig kjøpt en RX-4 helt original, som han for tiden pusser opp. så har han snart bursdag, så jeg hadde løst å gi han en ny front til bilen.

men der kommer den kinky parten, der er nesten helt teknisk umulig å få tak i original deler, noen som vet om noen nettsider der de selger til "style" til eldre mazdaer?

om du finner ut noe så post det.
vet de hadde noe glassfiber frontfangere til bilene de brukte i racing.
men hvor det er å få tak i aner jeg ikke
1992 Rx-7 Type R1
100% original rx :P
1978 mazda RX-4 WAGON antrasite/black edition :D
Karosseri+glassfiber=skrog:P

Driving a LHD RX7 is like jerking of with your left hand. It can be done, but it just doesnt feel right ;)
the RX7`s: FB:financial burden FC: financial Crisis FD: financial disaster
Brukerens avatar
RX-7FD3S

Innlegg RX-7FD3S Lør 24 Jul 2010, 11:18

[url]fazzt73@yahoo.com[/url]
send en mail til denne gubben. fra tid til annen legger han ut racing frontlepper i glassfiber eller karbonfiber på ebay, ganske billig og :mrgreen:
1992 Rx-7 Type R1

Driving a LHD RX7 is like jerking of with your left hand. It can be done, but it just doesnt feel right ;)
Brukerens avatar
RX-7FD3S

Innlegg Coupe Lør 24 Jul 2010, 14:30

obermensch skrev:Hei, en kompis av meg har nylig kjøpt en RX-4 helt original, som han for tiden pusser opp. så har han snart bursdag, så jeg hadde løst å gi han en ny front til bilen.

helt original RX4, og så leser jeg om å style en slik skjelden fugl :( Uff,uff. Hvilken modell er det,og hvilken farge? Hadde vært topp med noen bilder av bilen :)
Aldri diesel
Coupe

Innlegg RX-7FD3S Lør 24 Jul 2010, 16:04

Coupe skrev:

helt original RX4, og så leser jeg om å style en slik skjelden fugl :( Uff,uff. Hvilken modell er det,og hvilken farge? Hadde vært topp med noen bilder av bilen :)

er ikke styling vettu om det er "originalt" tidsriktig racing tilbehør :mrgreen:
kunne tenkt meg modding av front selv, er ikke så glad i den jævla støtfangeren at det gjør noe :x
1992 Rx-7 Type R1

Brukerens avatar
RX-7FD3S

Innlegg Coupe Lør 24 Jul 2010, 16:34

OK.Er det originalt RX4 racing kit er det en helt annen sak, er med på den :wink:
Aldri diesel
Coupe

Innlegg obermensch Lør 24 Jul 2010, 21:51

det er en 76 modell, og planen var at den skal lakkes svart matt ^^,
obermensch

Gå til Veteran

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest