Bagasjelokk, anyone?

Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Mazda MX-6

Bagasjelokk, anyone?

Innlegg Schanche Tor 20 Mai 2010, 16:08

Trenger et bagasjelokk, helst uten merker eller vinge. viktigst uten vinge.. Mitt har fått et rustangrep på innsiden av platene som jeg vanskelig tror jeg får gjort noe med..! :/ Helst et blått et også, forresten! Men alt av interesse. Bare ikke noe j@/&%¤#a rust....

Har noen planer om å få ferdig kjerra en eller annen gang, så må ordne opp litt. Si gjerne ifra hvis det er noen som kan ta noe småbulker også!!
MX-6 V6 m.BC/Erebuni kit 35mm Jamex senkefjærer, 18" Mangels, Stabstag bak og foran, stage III clutch, Fidanza alu svinghjul, alu reimhjul og polymotorforinger.
CarbonRace spoiler, Akimoto filter, Lakkert interiør m/blå neon under dashbord.
Brukerens avatar
Schanche

Re: Bagasjelokk, anyone?

Innlegg Clumsy Fre 25 Jun 2010, 11:45

Hallå. :D
Har det gamle mitt men det har hull til spoiler.Det går jo ann å få sveisa de fire små hullene.
Litt brunt under ikke mye, tror det kan behjelpes med litt sandblåing og syregrunning.

Ikke si det til noen men....
Bytter panser, forskjerm, bagasjelokk, hellakkering. Regner med å få tilbake bilen neste uke.
"oppretteren har hatt bilen i seks måneder så det er kanskje på tide.
Har fått tak i "ghost-rider" frontfanger, sideskjørt og "sideskjørt" til bakfanger i tillegg til en hel delebil siden jeg snakket med deg sist.
Det får bli montert etter hvert. Må lage noen fester til frontfangern før den kan monteres.
Ring meg om lokket er interresant.
Snakkas
Terje
Clumsy

Gå til MX-6

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest